rockkopp.blogg.se

Här recenserar jag olika hudvårdskliniker och deras behandlingar, skönhetsprodukter och så skriver jag om att arbeta med missbrukare, mina underbara ungar, hälsa, kost och träning. Allt det jag brinner för mest.

Första inlägget:)

Publicerad 2015-10-17 11:05:00 i Allmänt,

Så, jag tänkte först att denna blogg bara skulle handla om skönhet, recensioner och bara ha den inriktningen. Men det är lixom inte jag, Jag vill dela med mig av mitt liv, mina intressen, och förhoppningsvis om några år kunna titta tillbaka på mitt och mina barns liv och ha alla fina minnen bevarade.
jag kommer till en början skriva anonymt. Kanske ändrar jag detta i framtiden, kanske inte.
Dels tänker jag att jag vill kunna recensera de skönhetssalonger jag väljer själv och kunna göra detta under anonymitetens helt klart stora fördelar.Skulle någon sen, om 100 år när min blogg är världdstor, vilja samarbeta med mig så är jag öppen för det ;)
Det kommer dock ALLTID vara mina åsikter och de kommer vara 100% ärliga. Jag kommer inte spegla,förvrida eller skriva något till någons fördel som jag inte kan stå för själv.
Med detta sagt, välkommen hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela